lördag 14 november 2015

Ja nu vare ett tag sedan ja skrev.
Har hunnit med en operation, så nu är det rehabträning ett tag till, vågar helt enkelt inte belasta magen allt för mycket än känns inte färdig läkt än. Va iallafall jäkligt jobbigt att vila o va stilla första tiden, är ju en sådan som skäms över att va ynklig o sitta i soffan. Sysselsatte mig helt enkelt med ett 1000bitars Mona Lisa pussel. 
Ja ni ser hihihi jag har fått mig en ring, så isommar blir det ett litet bröllop, så nu är jag totalt insnöad i klänningar och bröllopsresor :) kyrkan är bokad och de känns faktiskt riktigt roligt, haha ja ska få va fin och sminkad och ren och snygg i håret en hel jäkla dag de e väll fantastiskt!!

Den här e en av mina favoriter denne ju så cool. Skulle så gärna vela prova en.
Blir de inte en sådan så blir de en väldigt enkel fin vit klänning. Hoppas ja hitta en bara. 

Så om någon av er har en hängandes i garderoben, som vill sälja sin begagnade brudklänning så får ni gärna maila bild och pris till mig på 
halena80@gmail.com 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar