måndag 22 juni 2015

Här har vi sommarlov för fullt, underbart !!
Vi gör inte så mycket annat än roar oss här hemma, vi fiskar ibland och gör små grejer som roar oss i vardagen:) 
Jag springer längre och längre sträckor vilket e kul för jag blir så stolt över att ja fixar de!!  i helgen sprang ja faktiskt 16,4km de e ju då enligt mig helvetes långt om man inte är en löpare. Men ja klara de och njöööt av den vackra naturen typ hela tiden!! Däremot känner jag en viss oro över veckans längsta pass som är på strax över 18km vad tusan ha ja gett mig in i:) hahaha men nu är de ju som ba o köra på kan ju inte avsluta de här bara i mitten.
Ludde och Riva vid bryggan idag, barn och djur måste ju bara ha fantastiskt roligt med varandra.
Tilda gumman:)som ba blir längre och längre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar