torsdag 9 oktober 2014


Från de ena stället till de andra och ganska ofta önska ja att jag kunde va på 10ställen samtidigt:) 

Idag har barna haft ledigt från skolan perfekt då kunde Tilda rida på förmiddagen och sen vart de fridrott på eftermidagen och Ludde han har gymnastik i Holmsund typ samtidigt:) 

Min egen träning blev gjord på morgonen. 5km Löpning :):):) och bröst och triceps, äntligen så kan jag springa lite. så härligt snart kan jag börja öka kanske, men nu ska jag va smart och ta de i snigelfart. Och även göra mina rehab övningar :) då borde jag en dag kunna springa helt utan att de gör de minsta ont de e mitt tränings mål just nu.:) 

Känner mig inte alls sugen på att tävla i bf just nu. Kanske kommer de någongång ett sug för de.

Har så mycket roligheter på G här hemma så ja dööööör av förväntan och längtan :) mer om de sedan, men jag planerar och håller tummarna och tänker inte på så mycket annat än de som äntligen kanske blir av. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar