fredag 20 december 2013

Eftermidagen spenderades i stallet, o glad är jag över att Cayen är så snäll, kul att dom trivs tillsammans hon och Tilda.
Nu har jag och Tilda mys i soffan, glögg och torkat kött, så jäkla gott.

Träningen bestod av 5km löpning och axlar/o lite biceps. Är super nöjd över att min kondisions har blivit bättre, så kul.
Och vetni jag tro jag har hittat en skön balans i min träning, vilket är jäkligt skönt vill hålla mig smidig och ha bra kondis. 
Och de känns som att löpning, gym ibland pass och en del övningar med enbart kroppen som redskap gör susen för mig. De gör även att jag känner mig mer allsidig i min träning, vilket ja tycker e mycket roligare än att enbart snöa in mig på att förbättra mig estetiskt.  

Nä nu ska jag hälla upp lite mer glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar