onsdag 20 november 2013

Sitter i soffan och stickat strumpor o väntar på att de ska bli lite ljusare ute innan jag och hundarna beger oss ut. 
Lite snö skulle va super mysigt, nu är de bara lerigt och mörkt ute.

Glad e ja över att frysen e fyld med ett litet rådjur som jörgen ha skjutit efter Våran tax. Kanon bra kött och super gott. känner verkligen hur glad jag bli när ja öppna våran frys, egen jagat kött, fisk som min pappa ha fiskat och massa bär och svamp och hembakt bröd.

Träningen går bra, jag kör på i gymmet och fortsätter även med löpning.  

I helgen va vi föresten på fest igen!!
hur jäkla kul som helst, Peab 
(jörgen jobbar där) bjöd på mat och dryck. Malin och Peter va oxå där och jag o Malin avslutade även kvällen med ett besök på Frasses. Skönt att inte gå på diet och kunna äta o dricka va man vill.:)
Ha ju så kul så ja vete tusan om ja vill gå på diet igen. Kanske behöver ba va ett bra tag innan mitt tävling sug kommer tillbaka. Sen behöv man ju inte heller ha tävling som mål med sin träning finns ju många andra mål man kan ha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar