måndag 29 juli 2013

Rea fynd, ny tröja halva reapriset typ 35kr. Gillar färgen ja och älskar att fynda!!

Så här ser vårat vin ställ ut hahah enbart saft. Jag ha nog aldrig gillat vin riktigt så de e väll därför de e välfyllt med saft.

Börjar känna av mina ben. Ben med Erika  på morgonen klo 05:30 härligt att få sällskap den tiden.
Nu se ja fram emot en tränings träff med sällskap av ännu fler och frukost på de!! träning e ju så kul och speciellt om de kan avslutas med en dunder frukost under diet, Woohooo längtar redag!!!

De här med SM ibland fundera ja på om de ens e värt denna diet??!! Specielt vissa dagar som denna då jag bara vill skita i de här och sätta mig ner i soffan o ba va istället för att traska runt byn hungrig o gring. Just idag är en sådan dag och igår, så imorgon hoppas jag att min mål bild är lite klarare. 
Knepig man e ena stunden tok peppad och ena stunden ha man ba lust o skita i allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar