torsdag 12 juli 2012

Multimedia message

Nu har Ludvig fått sig en cross, så tuff är den. Nu ska han bara lära sig att köra den oxå.

Idag går jag äntligen på semester ska bli så otroligt skönt. Ingen träning blir de idag så helvila är dagens plan underbart!! lika som jag älskar att träna så uppskattar jag även vilan så skönt ju, spesielt när de känns som att man blivit överkörd av ett tåg. Sen kan man ju passa på att göra annat som att åka och hälsa på någon. Eller ta sig an något projekt hemma. Ikväll blir de föresten ett besök i Holmsund hos Malin och Peter de blir kul de.

Snart börjar jag min diet ooh vad jag längtar ska köra 20v skönt att inte behöva köra på så hårt ifrån början heller. Ska till en början ha ätar dagar, vilket för mig inte är att pressa i mig allt som finns, utan jag e nöjd med mat som jag är sugen på förra gången va de rött kött och en husman eller annat bröd med smör och ost på. och kanske en efterrätt. Att kunna vara social kring mat e ju de jag saknar mest under en diet och att äta de som bjuds på, så på mina ätar dagar så ska jag passa på att bjuda hem folk på middag och även åka hem till mamma och pappa dessa dagar.

Nä va trött man blir i ögona av att smsa in inläggen hit till bloggen så nu ska ja göra annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar