torsdag 8 september 2011

Att sitta vid datorn prioriteras inte just nu, känns som att ja knappt hinn sätta mig ner vissa dagar.
När jag väl sitter vid dator så känns de lättsammare att bara sitta på FB och se vad alla andra har haft för sig än att skriva en massa här. Tur att jag e kanon duktig på att planera dagen annars skulle de nog bli kaos. För att hinna me allt som ska göras så gör jag mycket storkok och sen planerar jag in träning typ direkt efter jobbet och före, och på morgonen blir de en morgonpromenad med Riva före dom andra har klivit upp. En del dom funderar på om jag tar på mig för mycket men va fan allt går ju så de så! de blir mindre tid för teve och dator.

Blev föresten lycklig i morse när jag ställde mig på vågen trodde att jag hade gått upp i vikt under veckan i Grekland men icke de, vågen visade mindre hihi tur de. Undra om jag kommer att trivas i att bli så hård i kroppen som jag ska bli, ska bli roligt att testa men jag tror att jag trivs bäst i de som jag är typ nu och något kilo hit eller dit.

Fick föresten till en träff me Jossan blev bjuden på kanon middag, tonfisk och ris underbart gott efter ett ben pass!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar